sábado, 25 de octubre de 2008

TINC FRED...

Tinc fred, molt de fred....pero no tremolo, sols faig que donar voltes al llit, busco escarfor...m´embolico amb els llençols ben enrotllada, tot i que no estava destapada....estic dormida o desperta?..somio ? ...tinc un garbuix d´imatges al cap....segueixo amb els ulls tancats, no vull despertar, es de matinada... i segueixo tenint fred......i m´adono de que el fred ve de dins del meu cos, no de fora......es un vuit interior, com un forat que cada cop es fa mes gran,...no fa por, no es un malson, ....tant sols vui escalfor.....tant sols vull.....una abraçada!!!

Segueixo al llit, i al moment es fa la calma, la sensacio es de que algo o algú hem tapa i m´acadona, es suau, es tranquil, es amoros.......es un ANGEL????



Lali

1 comentario:

horabaixa dijo...

Hola Lali,

Que n'es de dificil a vegades que algú ens abraci i faci marxar tot
el que ens treu el son o ompli aquell buit que de sobte es fa immens.

Has vist que t'acabes d'adonar d'algo personal i l'has pogut plasmar?

Has vist quin escrit més maco has fet?

Estàs començant a veure ?

Bona nit, una abraçada