domingo, 18 de enero de 2009

L´ALTRE FAMILIA....

Tots tenim un ALTRE FAMILIA,a part de la familia que ens ve donada per la via de sang, la que anem formant mica en mica , amb temps i paciencia, vas coneixent persones , formen part del cami de la vida, unes hi son mes temps i d´altres menys, pero totes son valuoses, i t´ajudan a ser qui ets, a evolucionar, a reafirmar-te o canviar, a enfadar-te i perdonar, a veure que la vida no sols es com un mateix la veu i la viu, sino que hi ha tantes formes de veure-la i viure-la com persones en aquest mon, pots coincidir en alguns aspectes , pero tots som diferents i aixo es ho que fa que t´enriqueixin.


La nit de Cap d´any la vaig pasar amb la meva mare i la meva altre familia, va ser una nit entranyable, plena de moments especials, esta clar que faltaben persones i familiars molt estimats, que no hi eren pero jo els sentia dins del meu cor, els meus fill, les meves germanes i el meu pare,.....



Aquell mateix mati, en un moment , no se si d´inspiracio o "ñoñeria" vaig fer una petita poesia, pero ahir tot sopant, una de les meves "altres" germanes , hem va dir que aquelles quatre lineas no quedesin en el oblit, i crec que la millor forma sera deixar-ho escrit al blog...... i deia aixi:



YO QUERIA EMPEZAR EL AÑO
EN PAZ Y ARMONIA
Y AQUI ESTAMOS TODOS AÑADIENDO
A ESTE DIA ALEGRIA


MI MADRE ESTA AQUI
ES UNA GRAN COMPAÑIA
Y SERA UN ORGULLO PARA MI
ESTAR JUNTO A ELLA
HASTA EL FIN DE SUS DIAS


JULIO, AHORA TE TOCA A TI
GRACIAS POR PERMITIR
QUE HOY ESTE AQUI
MI OTRA GRAN FAMILIA
QUE SON FELI, MIREIA Y MARIA


CON HUMILDAD OS DIGO
QUE AUNQUE NO SOY MUY EXPRESIVA
CADA DIA DESDE MI CORAZON
LE MANDO UN BESO
A "NUESTRA FLORETA"
MIREIETA.


FELI Y MARIA
COMPAÑERAS Y AMIGAS
TODOS RECORDAMOS QUE AQUI
OCURRIO LO QUE OCURRIO
Y YO ME ALEGRO Y DOY GRACIAS
PORQUE ESTO NOS UNIO


YO NO SOY PERFECTA
PERO SOY AMIGA
POR ESO OS QUIERO DECIR
QUE GRACIAS POR ESTAR AQUI
Y SER MI OTRA GRAN FAMILIA.


OS QUIERO




Lali

3 comentarios:

horabaixa dijo...

Hola Lali,

Buffff, despres de lleguir el text, volia donar un cop d'ull a la poesia. M'he espantat, no sabia en quin idioma o en quin signes ho entendria.

Un cop he obert finestra per deixar comentari, veig que el text és més fàcil de lleguir que el de la pàgina principal.

Em dones temps a que el llegueixi en calma i et comento ???????

Fins aviat

horabaixa dijo...

Hola de nou Lali,

Bravo !!!!!!!

Dius ñoñeria a mostres d'agraïment en forma de poesia ?

Sort que li has fet cas i l'has possat. Seria una llàstima que quedés en l'anonimat.

I canviant de tema. Un cop has fet la primera. Quedes atrapada totalment al mon de la poesia i els rodolins, i els ......

Que la inspiració t'acompanyi, i en podem gaudir-ne.

Una forta abraçada

&& dijo...

La família de sang no la tries...et ve donada (encara que hi ha qui diu que no...que també es escollida). Desprès estàn aquells que, voluntariament, acompanyen el teu caminar per la Vida...i jo els considere, sovint, més pròxims i amb complicitats més profundes que a molts de la meva sang.

PD: no he pogut llegir la poesía...em surten tot un seguit de còdics. Ho tornaré a intentar desprès.

Per cert, tot un plaer veure escriure amb la nostra llengua.

Una abraçada.